Openingstijden
Winkel gegevens
Contact opnemen
Veilig betalen
Verzenden / Ophalen
Levertijden
Bezorgen / Installeren
Defecte producten
Ruilen / Retourneren
Algemene voorwaarden


Verzenden/ophalen
Als de betaling van uw order is ontvangen wordt deze zo snel mogelijk naar u verzonden.
Kleine pakketten tot 25Kg inclusief TV tot 101cm worden verzonden per DPD.
Als de zending klaar staat voor verzending ontvangt u een mail met daarin het Pakketnummer, de zending is dan dezelfde avond online te volgen op de website van de DPD(www.dpd.nl)
Binnen Nederland worden zending de volgende werkdag bij u aangeboden, bestelling die Vrijdag na 14:00 uur, Zaterdag en Zondag gedaan worden komen Dinsdag aan.
Grote TV's, meubelen en grote luidsprekers worden door een transportbedrijf vervoerd, deze zendingen zijn te groot of te zwaar voor de normale pakketdiensten en de kosten voor transport zijn derhalve ook hoger als voor pakketen.
Transportzendingen binnen Nederland worden op Maandag, Woensdag en Donderdag bij ons opgehaald, Levering geschiet meestal binnen 3 werkdagen.

Mocht u zelf de order willen komen ophalen kan dit natuurlijk, als uw order klaar staat nemen wij contact met u op zodat u niet voor niets rijdt.

Voor zending naar buitenland gelden ander looptijden, neem hiervoor a.u.b. eerst even contact met ons op.


Levertijden
Wij hebben veel producten op voorraad en streven er naar u bestelling zo snel mogelijk bij u te laten bezorgen.
Mocht een product uitverkocht zijn of een iets langere levertijd hebben nemen wij altijd contact met u op.
Verzenden van pakketen tot 25Kg inclusief TV tot 101cm duurt binnen Nederland meestal 2 werkdagen en in veel gevallen wordt u product de volgende werkdag al bij u geleverd.
Grote TV's, meubelen en grote luidsprekers worden door een transportbedrijf vervoerd,  levering van deze producten geschiet meestal binnen 3 werkdagen.

Voor meubelen geldt een levertijd van +/- 4 weken, deze worden op bestelling geleverd.
 


Bezorgen + installeren
Bestelde producten kunt u ook door onze eigen monteur laten bezorgen en installeren, hierbij kunt u denken aan ophangen van grote schermen of het plaatsen van meubelen.
De kosten hiervoor zijn afhankelijk afstand, tijd en wat er moet gebeuren.
Neem hiervoor a.u.b. contact met ons op of komt u hiervoor naar onze winkel, wij kunnen dan een realistisch beeld geven van de kosten.
Wij zijn gevestigd in Arnhem en kunnen binnen geheel Nederland bezorgen, houdt u alleen bij grote afstanden rekening met de kosten!!


Defecte producten
Indien uw product defect is neemt u dan contact met ons op, het product kan ter reparatie in onze winkel aangeboden worden of u kunt het aan onze reparatiedienst opsturen.
Voor televisie's groter dan 101cm geven de meeste merken aan huis service, zij maken in dat geval direct met u een afspraak voor een service bezoek.
Mocht u het juiste telefoonnummer niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op.

Voor Bose Premium proucten geldt dat er een monteur van ons bedrijf bij uw aan huis komt, mocht het probleem ter plaatse te verhelpen zijn zal dit ook direkt gedaan worden, mocht dit niet mogelijk zijn neemt hij het defecte product mee om het door Bose Serivce te laten repareren.
Als het product klaar is wordt het weer bij u aangesloten.


Veilig betalen
De betalingen op onze webshop worden verzorgd door de firma ICEPAY in een beveiligde omgeving.(Klik hier voor meer informatie over ICEPAY)
De volgende mogelijkheden zijn beschikbaar:
Ideal
Bankoverschrijving
Paypal

U kunt tijdens de afwikkeling van uw order er ook voor kiezen het product in onze winkel te komen ophalen.
In de winkel kunt u ook contant of met PIN betalen.


Ruilen / Retourneren
Voor online gekochte artikelen geldt een een afkoelperiode van 14 dagen na ontvangst van het bestelde artikel.
Als u een product wilt retourneren neemt u dan even contact met ons op, producten dienen volledig onbeschadigd en compleet te worden geretourneerd.
Wij kunnen het product dan bij u laten ophalen, dit gaat via de zelfde transportdienst die het ook in geval van verzending bij u heeft geleverd.
Als u er voor kiest het artikel zelf te versturen dient het uiterlijk binnen 14 dagen na melding bij ons te zijn aangekomen.
Wanneer het product bij ons is aangekomen krijgt u binnen maximaal 10 werkdagen uw aankoopbedrag retour(dit is inclusief eventuele verzendkosten).

Voor een aantal producten geldt dat deze niet kunnen worden geretourneerd als de verpakking is geopend in verband met hygiëne, dit geldt voor hoofdtelefoons, oordopjes en schoonmaakmiddelen.


Openingstijden

Maandag:13:00 - 18:00
Dinsdag :09:30 - 18:00
Woensdag:09:30 - 18:00
Donderdag:09:30 - 18:00
Vrijdag:09:30 - 18:00
Zaterdag:09:30 - 17:00
Zondag:12:00 - 17:00

 


Contact
Vragen, opmerkingen of wilt u gewoon iets met ons delen? Laat hier een berichtje achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Per Telefoon:
Het algemene telefoonnummer van Smits is 026-4426995. Bij grote drukte wordt uw nummer genoteerd en wordt u op korte termijn teruggebeld zodra de verkopers hiertoe de mogelijkheid hebben.

Per Fax:
Het algemene faxnummer van Smits is 026-4451801

Per E-mail:
Het algemene e-mailadres van Smits is info@smitsarnhem.nl . Van hieruit worden binnenkomende berichten doorgestuurd naar de juiste afdelingen en door de desbetreffende specialist beantwoord.
Een aantal afdelingen hebben ook eigen e-mailadressen:
Voor fotografie: foto@smitsarnhem.nl
De serviceafdeling is bereikbaar via reparatie@smitsarnhem.nl.

Winkel gegevens:

Smits Arnhem
Steenstraat 46A 6828CL Arnhem
+31264426995
info@smitsarnhem.nl

K.v.K. te Arnhem nr. 09069307
BTW nr. NL8106.25.805.B.01

IBAN : NL72INGB0670772445
SWIFT/BIC : INGBNL2A