In uw account kunt u ten alle tijden de status van uw bestelling inzien. Wij versturen altijd status updates van bestellingen waarvan een artikel besteld moet worden of een langere levertijd heeft. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan telefonisch of via mail contact op en houd uw bestelnummer bij de hand.
Het kan soms een even duren voordat een bestelling is aangemaakt en bevestigd door drukte in de winkel. Heeft u na een dag nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan telefonisch of via mail contact op met de winkel.
Als u iets bij ons besteld heeft en heeft aangegeven dat u het wilt afhalen in de winkel nemen wij altijd eerst contact met u op om aan te geven dat de bestelling klaar ligt. Is een product niet direct beschikbaar? Dan zullen wij dit voor u bestellen en dit bij de bestelling in uw account vermelden of u hier per mail van op de hoogte stellen.U kunt ook altijd telefonisch even contact met ons opnemen na het plaatsen van de bestelling.
Nee dat hoeft niet. Neem wel eerst telefonisch of per e-mail contact met ons op om te controleren of het op voorraad is. We kunnen het product vrijblijvend voor u reserveren.
Wij versturen pas een factuur als er een betaling voldaan is. Heeft u betaald, maar nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op via email met uw bestelnummer.
Uw factuur wordt na betaling automatisch via email verstuurd. In sommige gevallen kan deze email in uw spam folder terecht komen. U kunt uw factuur ook ten alle tijden terugvinden in uw account. Heeft u geen account aangemaakt? Vraag uw factuur dan met uw bestelnummer op via email. Voor Duitse klanten geldt dat de facturen vanuit onze administratie worden verstuurd.
Nee, wij accepteren geen VVV bonnen.
Het verwerken van uw retour kan tot 14 dagen duren na ontvangst in onze winkel. Zodra deze gecontroleerd en verwerkt is, zal dit doorgaans binnen 2-5 werkdagen op uw rekening moeten staan. Uiteraard kan het in drukke/piek periodes wat langer duren voordat uw retour verwerkt is.In het weekend worden geen retourbetalingen verwerkt.
Het bij ons niet mogelijk om in termijnen te betalen.
Het is niet mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen. Een betaling dient altijd vooraf of tijdens bezorging voldaan te worden.
U kunt bij ons online, in de winkel of tijdens een bezorging door 1 van onze installateurs betalen. Online betaald u altijd veilig via Mollie. Hier kunt u kiezen uit iDeal, overboeking middels SEPA, PayPal of Bancontact. Het is uiteraard ook mogelijk om een handmatige bankoverschrijving te doen. In de winkel kunt u betalen middels pin, Creditcard, contant of met 1 van de door Mollie geboden betaalmethodes. Onze bezorgers hebben en mobiel pinapparaat bij zich. Daardoor kunt u thuis betalen middels pin, Creditcard, contant of ook met 1 van de door Mollie geboden betaalmethodes.
Als u een bestelling heeft geplaatst die u wilt wijzigen of annuleren kunt u via mail of telefonisch contact opnemen met de winkel. Zorg dat u uw bestelnummer bij de hand heeft zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen. Let op: voor sommige maatwerk artikelen geld dat deze zodra ze geproduceerd of besteld zijn niet meer gerestitueerd of gewijzigd kunnen worden. Zodra in productie, is de order definitief.
Wij kunnen niet altijd garanderen dat een product dat beschikbaar lijkt te zijn ook daadwerkelijk op voorraad is in de winkel in Arnhem. Soms zijn wij afhankelijk van de voorraad van een merk of importeur en is de levertijd iets langer. Neem dan ook altijd voordat u naar de winkel komt contact op of het betreffende product beschikbaar is in de winkel. Wij kunnen dan ten alle tijden een vrijblijvende reservering maken, zodat u niet voor niets naar de winkel komt. Zeker met B-Stock of 2e Kans producten is het belangrijk dat u vooraf contact opneemt. Deze producten zijn vaak aantrekkelijk geprijsd en hier zijn vaak veel geïnteresseerden voor.
Wij kunnen niet altijd garanderen dat een product dat online beschikbaar lijkt te zijn ook daadwerkelijk op voorraad is bij ons in de winkel. Soms zijn wij afhankelijk van de voorraad van een merk of importeur en is de levertijd iets langer. Bij sommige merken werken we ook met een extern magazijn.
U kunt een bestelling eenvoudig zelf plaatsen via de website. Heeft u liever dat wij u hierbij helpen of wilt u een bestelling in de winkel plaatsen? Dan kan dit uiteraard ook. Afhankelijk van de bestelling kan deze ook online geplaatst worden en in de winkel worden afgerekend. Bij verdere vragen kunt u gerust telefonisch of via mail contact met ons opnemen.
Ja, het is mogelijk om contant te betalen in de winkel of bij een bezorging of installatie die door ons wordt uitgevoerd. Bij betaling bij bezorging of installaties is het wel belangrijk dat er gepast betaald wordt, indien dit niet kan, moet dit vooraf duidelijk kenbaar gemaakt worden omdat er anders geen wisselgeld aanwezig is.
Google reviews
Reviews
Choose your language
Select your preferred language for the best shopping experience.