Voor kleine pakketten (DPD/PostNL) ontvangt u uw track & trace zodra de vervoerder deze in ontvangst heeft genomen, dit is meestal laat op de avond (vanaf ca. 20:00) op de dag van verzending. Zodra de pakketten een ingangsscan hebben gehad bij de vervoerder, krijgt u daar een melding van. Voor speciaal transporten ontvangt u op de dag van inboeken een verzendbevestiging van ons. Dit is nog geen bevestiging van levering. De uiteindelijke track&trace met de verwachte bezorgdatum en het tijdvak, ontvangt u pas in de nacht voorafgaand aan de levering. Vaak wordt u dan 's ochtends wakker met een mail waarin het verwachte tijdsvak zichtbaar is.
Het kan goed zijn dat uw bestelling is afgeven bij 1 van uw buren. Kijk altijd of er een notitie met het afleveradres is achtergelaten door de bezorger in uw brievenbus. Ook kan het zijn dat het pakket bij een pakketpunt in de buurt is achtergelaten. Soms zit er wat vertraging in de melding na de levering. Nog steeds niet terecht? Neem dan contact op met onze winkel.
Uw bestelling wordt waar mogelijk altijd op het aangegeven adres afgeleverd. Kleine pakketten worden bij een mislukte bezorg-poging vaak doorgestuurd naar een pakketpunt. Speciaaltransporten worden volgende dag opnieuw ingepland voor levering. Heeft u een bepaalde voorkeursdag waarop u de levering zou willen ontvangen? Geeft dit dan aan tijdens het bestellen in de bestelnotities zodat wij de levering juist voor u kunnen inplannen.
Bezorgingen van kleine pakketten op de Waddeneilanden zijn mogelijk zonder meerprijs.Voor speciaal transporten wordt €52,- in rekening gebracht.Wij hebben helaas geen montage service voor de Waddeneilanden.
Ja wij bezorgen door heel Nederland.In de meeste gevallen zijn de verzendkosten bij de prijs inbegrepen.Voor de Waddeneilanden wordt een toeslag gerekend. Deze wordt berekend bij het afrekenen. Wij hebben helaas geen montage service voor de Waddeneilanden.
Wij versturen pakketjes van maandag t/m vrijdag. De meest bestellingen worden de dag na bestelling verwerkt. Wordt uw pakket geleverd met DPD? Dan krijgt u s' avonds een bevestiging dat het pakket in ontvangst is genomen door DPD. In geval van een speciaal transport ontvangt u op de ochtend van levering een bevestiging van levering met een tijdsvak. Het kan soms zijn dat het ons door drukte niet lukt om binnen de door ons aangegeven verzendtermijn uw bestelling te versturen. Hier proberen wij u ten aller tijde van op de hoogte te stellen maar hopen in drukke periodes ook op uw begrip.
Onze externe vervoerders bezorgen van maandag t/m zaterdag. Onze installateurs werken van maandag t/m vrijdag (m.u.v. woensdag).
Ja, wij versturen de bestelling verzekerd naar u op.
Tijdens het bestellen kunt u aangeven dat u uw bestelling wilt afhalen in de winkel. Heeft u een verzendmethode geselecteerd? Dan is het in overleg altijd mogelijk om uw bestelling alsnog af te halen in de winkel. Neem wel altijd contact op voordat u naar de winkel toe komt. Zonder de bevestiging van een reservering kunnen wij niet garanderen dat deze voor u klaar ligt in de winkel.
In sommige gevallen is een 24 uurs levering mogelijk tegen een meerprijs. Dit ziet u bij de verzendmethodes in de winkelwagen. Als uw bestelde apparaat op voorraad is en u wilt er 100% zeker van zijn dat u het zo snel mogelijk in handen heeft, blijft afhalen in de winkel toch de snelste optie. In sommige gevallen kan er nog een spoedlevering gedaan worden ondanks dat deze optie niet getoond wordt bij het afrekenen van de bestelling. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.
Ja, dit is in principe mogelijk tot een maximum gewicht/afmeting van het pakket. Pakketten die te groot zijn worden niet geaccepteerd door pakketpunten en kunnen daardoor enkel direct op uw thuisadres geleverd worden.
Bij bezorgingen die wij zelf doen of onze speciaal transportdienst uitvoert, kunt u ten alle tijden een oud of defect apparaat mee teruggeven. Dit hoeft niet vooraf aangegeven te worden.Als u uw pakket via DPD of PostNL ontvangt is dit helaas niet mogelijk.
Waar mogelijk bieden wij deze apparaten aan derden partijen aan die deze reviseren en een tweede leven geven. In alle andere gevallen worden deze zo goed mogelijk gerecycled.
In veel gevallen is de bezorging binnen Nederland bij de prijs inbegrepen. Voor een spoedlevering worden er wel extra kosten berekend. Als er aanvullende kosten zijn wordt dit afhankelijk van de producten en de bezorglocatie in uw winkelmandje berekend. Voor leveringen in het buitenland wordt er altijd een meerprijs gerekend voor transport.
Wij gebruiken 4 transportmethodes. Voor brievenbuspakketjes gebruiken wij PostNL. Reguliere pakketten met normale verzendafmetingen worden verzekerd via DPD verstuurd. Grote pakketten en TV's gaan via een speciaal transporteur. Voor Nederland en België is dit Connected Logistics en voor Duitsland en andere EU landen gebruiken we Cargoboard. U kunt uw bestelling in overleg ook altijd afhalen in onze winkel.
Het is helaas niet mogelijk om een tijdsvak te kiezen. U kunt wel een dag van voorkeur aangeven bij het plaatsen van een bestelling. Deze voorkeur proberen we zoveel mogelijk na te komen maar kan in enkele gevallen mislukken. In de avond of nacht voorafgaand van levering ontvangt u van de betreffende vervoerder een bevestiging van de levering met daarin ook een tijdsvak waarbinnen ze het product zullen proberen te leveren. Let op; deze tijdsvakken kunnen afhankelijk van verkeer en onvoorziene omstandigheden variëren. Houdt dan ook ten alle tijden de track & trace pagina van de vervoerder in de gaten. Komt de levering op die dag u niet goed uit? Dan kunt u in veel gevallen op de track & trace pagina een ander levermoment selecteren. Voor leveringen middels speciaal transport kunt u contact met ons opnemen om een dag van levering te wijzigen.
In uw account kunt u ten alle tijden de status van uw bestelling inzien. Wij versturen altijd status updates van bestellingen waarvan een artikel besteld moet worden of een langere levertijd heeft. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan telefonisch of via mail contact op en houd uw bestelnummer bij de hand.
Wij versturen pas een factuur als er een betaling voldaan is. Heeft u betaald, maar nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op via email met uw bestelnummer.
Het is niet mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen. Een betaling dient altijd vooraf of tijdens bezorging voldaan te worden.
U kunt bij ons online, in de winkel of tijdens een bezorging door 1 van onze installateurs betalen. Online betaald u altijd veilig via Mollie. Hier kunt u kiezen uit iDeal, overboeking middels SEPA, PayPal of Bancontact. Het is uiteraard ook mogelijk om een handmatige bankoverschrijving te doen. In de winkel kunt u betalen middels pin, Creditcard, contant of met 1 van de door Mollie geboden betaalmethodes. Onze bezorgers hebben en mobiel pinapparaat bij zich. Daardoor kunt u thuis betalen middels pin, Creditcard, contant of ook met 1 van de door Mollie geboden betaalmethodes.
Het is mogelijk om te betalen bij een bezorging of installatie die wij zelf uitvoeren. Leveringen die door externe vervoerders worden uitgevoerd moeten vooraf betaald worden.
Binnen Nederland versturen wij alle pakketten verzekerd en worden deze, uitzonderingen daargelaten, binnen 2 werkdagen geleverd. Voor België en Duitsland geld een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Transport op pallet naar Duitsland kan een oplopende levertijd hebben tot 10 werkdagen.
Ja, dat is mogelijk. In onze webshop kunt u standaard laten versturen naar Nederland, België en Duitsland. In overleg kunnen wij ook naar andere landen binnen de Europese Unie versturen. Neem contact met ons op om de levertijd en verzendopties te bespreken.
Voor grotere projecten bieden wij advies op maat aan. Bij Smits werken een aantal medewerkers en installateurs die zijn opgeleid om maatadvies te geven bij grote projecten of verbouwingen. Naast onze eigen expertise hebben wij een aantal partners die u kunnen voorzien in advies en het aanleggen van akoestische, netwerk en domotica oplossingen. Neem gerust contact met ons op voor of bezoek onze winkel voor een kennismaking.