call

Telefoon: +31 26 442 6995

Maandag: 13:00 tot 18:00
Dinsdag t/m vrijdag: 09:30 tot 18:00
Zaterdag: 09:30 tot 17:00
Zondag: 12:00 tot 17:00

email

Stuur een mail

info@smitsarnhem.nl
Je krijgt binnen 24 uur een antwoord

Waar heb je een vraag over?

Verzenden & bezorging

 

Afhalen in de winkel

Mocht u uw order willen komen ophalen, dan kan dit natuurlijk. Zodra uw order klaar staat nemen wij contact met u op. Ziet u een product op de website staan dat u wilt afhalen, maar heeft u het nog niet besteld? Neem dan eerst contact op om er zeker van te zijn dat het op voorraad is. Wij zullen de producten dan vrijblijvend voor u reserveren. In onze showroom zijn veel van de producten die wij verkopen te bekijken en te beluisteren. Wij hebben achter de winkel een uitgiftepunt, daar helpen wij u graag met het inladen van uw producten.

 

Verzenden kleine pakketten

Als de betaling van uw order is ontvangen wordt deze zo snel mogelijk naar u verzonden.

Kleine pakketten tot 25 KG worden verzonden per DPD.

Als de bestelling klaarstaat voor verzending ontvangt u een mail met daarin het pakketnummer, de zending is dan dezelfde avond online te volgen op de website van de DPD (www.dpd.nl).

Binnen Nederland worden zending doorgaans de volgende werkdag bij u aangeboden, bestelling die vrijdag (na 14:00 uur), zaterdag en zondag gedaan worden, worden maandag verwerkt en komen doorgaans dinsdag aan.

 

Verzenden grote/waardevolle pakketten

Wegens grote kans op transportschade versturen wij geen TV's, meubelen, high-end audio apparatuur en grote luidsprekers met reguliere vervoerders.

Dit soort producten worden altijd door een speciaal transport geleverd die de waarde en gevoeligheid van deze apparatuur in acht neemt. De levertijd voor dit soort leveringen bedraagt 2-3 werkdagen. Tegen een meerprijs van €19,95 kunt u kiezen voor een levering binnen 1 werkdag*.

*Dit geldt voor leveringen die op werkdagen vóór 11:59 besteld zijn. Daarna kunnen we niet meer garanderen dat het de volgende dag geleverd wordt, maar hier doen we wel ons best voor.

 

Verzenden naar het buitenland

Voor verzending naar het buitenland gelden andere looptijden, neem hiervoor a.u.b. contact met ons op. Ziet u het land waarnaar u uw product wilt verzenden er niet tussen staan, neem dan ook contact op om de mogelijkheden te bespreken. 

 

Levertijden

Wij hebben veel producten op voorraad en streven er naar uw bestelling zo snel mogelijk bij u te laten bezorgen. Mocht een product uitverkocht zijn of een langere levertijd hebben, nemen wij altijd contact met u op om een alternatief of levertijden door te spreken. 

Verzenden van pakketten tot 25 kg duurt binnen Nederland maximaal 2 werkdagen en in veel gevallen wordt uw product de volgende werkdag al bij u geleverd (dit hangt af van de drukte bij onze vervoerders).

TV's, meubelen, high-end audio apparatuur en grote luidsprekers worden door een speciaal transportbedrijf vervoerd, levering van deze producten geschiedt meestal binnen 1-2 werkdagen. Tegen een meerprijs van €19,95 kunt u kiezen voor een levering binnen 1 werkdag*. 

Voor op maat gemaakte meubels geldt een levertijd van circa 4 weken, deze worden op bestelling geleverd.

 

Bezorging en installatie service

Bestelde producten kunt u ook door onze eigen monteurs laten bezorgen en installeren, hierbij kunt u denken aan het aansluiten en instellen van geluidsapparatuur, ophangen van tv-schermen of het plaatsen van meubelen.

De kosten hiervoor zijn afhankelijk van afstand, tijd en welke werkzaamheden er verricht moeten worden.

Neem hiervoor a.u.b. contact met ons op of komt u hiervoor naar onze winkel, wij kunnen dan een realistisch beeld geven van de kosten.

 

Heeft u een groter project waar u advies voor nodig heeft, schroom dan niet om contact op te nemen; wij hebben een aantal vakmensen met jaren ervaring die u kunnen voorzien van advies op maat. 

 

Wij zijn gevestigd in Arnhem en kunnen binnen geheel Nederland bezorgen, houdt u alleen bij grote afstanden rekening met hogere voorrijkosten.

Bestellingen

 

Product condities

2e Kans

Een 2e kans-product is een product dat door een klant is omgeruild of geretourneerd binnen de retourtermijn. Deze producten worden door ons gecontroleerd op defecten en mankementen, opnieuw ingepakt en weer aangeboden tegen een gereduceerde prijs. 2e kans-producten beschouwen wij als nieuw en komen dus altijd met volledige service en garantie. 

B-Stock

Een B-Stock-product is een product dat door een leverancier aan ons geleverd en niet als nieuw verkocht kan worden. Het gaat dan meestal om artikelen die een beschadigde verpakking hebben of een keer uit de doos zijn geweest om ten toon te stellen. Deze producten worden door de leverancier gecontroleerd op defecten en mankementen, opnieuw ingepakt en weer aangeboden tegen een gereduceerde prijs. In sommige gevallen is er sprake van beschadigingen, zoals krassen of ontbrekende accessoires. Dit vermelden wij dan altijd expliciet. Het product zelf werkt in elk geval nog perfect. B-stock-producten beschouwen wij als nieuw en u krijgt ten minste 2 jaar garantie. 

Inruil

Een inruil-product is een product dat wij hebben ingeruild van een klant. Deze producten worden door ons gecontroleerd op defecten en mankementen en als inruil-product aangeboden tegen een gereduceerde prijs. Inruil-producten zijn gebruikte producten, u krijgt hier ten minste 60 dagen garantie op. 

Demo

Een demo-product is een product dat bij ons in de showroom heeft gestaan. Deze producten zijn in sommige gevallen ook gebruikt ter demonstratie. Deze producten worden door ons gecontroleerd op defecten en mankementen, opnieuw ingepakt en weer aangeboden tegen een gereduceerde prijs. Demo-producten beschouwen wij als nieuw en komen dus altijd met volledige service en garantie. 

 

Werking product

Heeft u vragen over een product dat u heeft gekocht? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Naast verkopers zijn veel van onze medewerkers ook experts op het gebied van audio en werken ze al jaren in de winkel.

Voor vragen omtrent het aansluiten, instellen of combineren van producten kunt u dus heel goed bij ons terecht.

 

Betalingen

De betalingen op onze webshop worden verzorgd door de firma mollie zij zorgen voor een veilige betaalomgeving.

De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar:

iDEAL
Bankoverschrijving
PayPal

Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u er ook voor kiezen het product in onze winkel op te komen halen. In de winkel kunt u contant of met PIN betalen.

Omruilen & retourneren

Bent u niet tevreden met het product dat u heeft gekocht? U mag dan binnen 14 dagen na ontvangst, het product ruilen of retourneren. Hiervoor gelden wel een aantal regels en uitzonderingen.

U kunt uw retour aanmelden via de button onderaan de pagina. Gelieve het formulier zo compleet mogelijk in te vullen. Daarnaast vragen we u ook een kopie van het aankoopbewijs mee te sturen.

Retourkosten

Deze retourkosten zijn voor uw eigen rekening. U kunt het product retourneren met een vervoerder naar wens, naar het adres dat genoemd wordt op ons retourformulier. Tevens kunnen wij u een retourlabel sturen waarmee u het pakket kunt afgeven bij een DPD-pakket punt. Er wordt dan €8,95 in mindering gebracht op het retourbedrag.

Het retourformulier kunt u opvragen door ons een mail te sturen naar info@smitsarnhem.nl.

Grote en zware pakketten, denk hierbij aan een TV of een set speakers, kunnen wij op laten halen door een koerier. De retourkosten hiervoor bedragen €59,00 binnen Nederland. Voor Duitsland en Belgie gelden andere tarieven, afhankelijk van de woonplaats.

Zelf afleveren

Uiteraard kunt u het door u bestelde artikel ook zelf bij ons in de winkel inleveren. Als u er voor kiest het artikel zelf te versturen dient het uiterlijk binnen 14 dagen na melding bij ons te zijn aangekomen.

Terugstorting

Wanneer het product bij ons is aangekomen krijgt u binnen maximaal 10 werkdagen uw aankoopbedrag retour (dit is exclusief de eventuele verzendkosten). Ook het verwerken van uw retour/omruiling kan tot 10 werkdagen in beslag nemen.

Niet retourneerbaar

Voor een aantal producten geldt dat deze niet kunnen worden geretourneerd als de verpakking is geopend in verband met hygiëne of maatwerk, dit betreft onder andere handgemaakte kabels, maatwerk meubelen, hoofdtelefoons, oordopjes, schoonmaakmiddelen maar ook reserve- en service onderdelen voor producten

Daarnaast kunnen wij producten die niet meer in originele én onbeschadigde verpakking zitten en/of niet compleet met alle accessoires worden geretourneerd, ook niet accepteren ter retour. 

 

Retourformulier

 

 

Reparatie & Garantie

Op deze pagina vindt u al uw vragen over garantievoorwaarden en of het reparatieproces van een defect product. Ook kunt u hier de status van uw laatst lopende reparatie volgen of een nieuw reparatieverzoek bij ons indienen.

Garantie

Op de meeste producten krijgt u minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Het product zou bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet defect mogen gaan. Op sommige producten geldt een uitzondering en krijgt u zelfs 3 of 5 jaar garantie. Dit staat altijd bij het product vermeld. 

 

Reparatie

Reparatiekosten en voorwaarden

Producten die binnen de garantietermijn defect gaan onder normaal gebruik worden kosteloos gerepareerd en zijn dus gratis. 

Mocht er val-/stoot-/zand- of vochtschade geconstateerd zijn, komt het artikel ongeprepareerd retour en wordt er €49,- in rekening gebracht. Ook als blijkt dat het product onjuist is behandeld kunnen er kosten in rekening gebracht worden. Wilt u het artikel wel laten repareren na constatering van bovenstaande, dan kan hier een prijsopgave voor worden opgevraagd bij de reparatiepartner. In dat geval worden de €49,- in mindering gebracht op het totale reparatiebedrag.

Daarnaast zijn wij niet verantwoordelijk voor het vermissen of kwijtraken van meegestuurde accessoires. We vragen u dan ook in alle gevallen om producten zonder accessoires en extra's mee te sturen.

 

Reparatie termijn en afhaling

Houdt u in alle gevallen rekening met een reparatietermijn van 4 tot 8 weken. Dit kan momenteel afwijken door blijvende schaarste in onderdelen.

Zodra uw reparatie gereed is krijgt u hier een schriftelijke bevestiging van.

Gelieve uw apparatuur binnen 3 maanden na melding op te halen; wordt het apparaat niet binnen deze termijn opgehaald, dan wordt het op kosten van de klant afgevoerd.

 

Reparatie-aanvraag

Is uw apparaat bij ontvangst al defect? Meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst. Dan kunnen we deze vaak kosteloos voor u omruilen.

Gaat uw apparaat 14 dagen na ontvangst defect? Volg dan onderstaande procedure voor de aanmelding van uw reparatie.

 

Reparatie voor TV's groter dan 101cm (39 inch):

Voor televisie’s groter dan 101cm(39inch) bieden de meeste merken aan huis service, zij maken in dat geval een afspraak met u voor een service bezoek.

LG en Panasonic TV's kunt u aanmelden via: www.cerepair.nl
Sony TV's kunt u aanmelden via www.mijnreparatie.nl

Overige reparaties:

  1. Vul via onderstaande button het online reparatieformulier in. Gelieve het formulier zo compleet mogelijk in te vullen. U kunt alleen apparatuur aanbieden welke bij ons is aangeschaft.
  2. Breng uw reparatie bij ons in de winkel langs samen of stuur hem aan onze reparatieafdeling. Gelieve in beide gevallen een kopie van het aankoopbewijs in te voegen. 

Reparatieformulier

5 jaar Smits service

Op veel producten bieden wij 5 jaar service. Dit houdt in dat u na de wettelijke garantietermijn van 2 jaar contact met ons kunt opnemen bij eventuele defecten of mankementen aan uw apparatuur. Waar veel winkels na twee jaar geen service meer bieden, denken wij graag mee in oplossingen voor uw problemen. Wij kijken in alle gevallen of het product nog tegen een redelijke prijs te repareren is en of een eventueel coulance mogelijk is. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd met een tevreden gevoel aan onze winkel terug denkt.

Winkel en openingstijden

Smits bestaat al sinds 1912 en daar zijn we bijzonder trots op! Met deze leeftijd zijn we de oudste elektronicawinkel van Nederland en misschien nog wel veel verder daarbuiten. De oprichters van het bedrijf, de familie Smits, heeft het bedrijf inmiddels overgedragen, maar wij dragen de naam Smits met trots verder door de tijd. Je kunt je wel voorstellen dat er veel is gebeurd in de afgelopen 100 jaar. Gedurende die periode heeft zich een mooi bedrijf gevormd met een missie die is gericht op ons bedrijf en onze klanten. Wij bieden u kundigheid sinds 1912 en meer dan alleen een goede prijs. 

Maandag 13:00 - 18:00
Dinsdag 09:30 - 18:00
Woensdag 09:30 - 18:00
Donderdag 09:30 - 18:00
Vrijdag 09:30 - 18:00
Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag 12:00 - 17:00

Buiten reguliere openingstijden zijn wij ook per mail bereikbaar.

Tijdens feestdagen gelden aangepaste openingstijden*. Zie Google voor de actuele openingstijden.

 

Contactgegevens

Smits Arnhem
Steenstraat 46A
6828 CL Arnhem
+31264426995
info@smitsarnhem.nl