call

Telefoon: +31 26 442 6995

Maandag: 13:00 tot 18:00
Dinsdag t/m vrijdag: 09:30 tot 18:00
Zaterdag: 09:30 tot 17:00
Zondag: 12:00 tot 17:00

email

Stuur een mail

info@smitsarnhem.nl
Je krijgt binnen 24 uur een antwoord

Waar heb je een vraag over?

Verzenden & bezorging

Lockdown

Door de sluiting van onze winkel is afhalen niet meer mogelijk. Heeft u uw product op korte termijn nodig, neem dan contact op. Op afspraak bezorgen wij producten waar mogelijk met eigen transport bij u thuis

 

Afhalen in de winkel

Mocht u uw order willen komen ophalen kan dit natuurlijk, als uw order klaar staat nemen wij contact met u op zodat u niet voor niets rijdt. Ziet u een product op de website staan dat u wilt afhalen, maar heeft u het nog niet besteld? Neem dan eerst contact op om er zeker van te zijn dat het op voorraad is. Wij zullen de producten dan vrijblijvend voor u reserveren. In onze showroom zijn veel van de producten die wij verkopen te bekijken en beluisteren. Wij hebben achter de winkel een uitgiftepunt, daar helpen wij u graag met het inladen van uw producten.

 

Verzenden kleine pakketten

Als de betaling van uw order is ontvangen wordt deze zo snel mogelijk naar u verzonden.

Kleine pakketten tot 25 Kg inclusief TV’s tot 101cm worden verzonden per DPD.

Als de bestelling klaarstaat voor verzending ontvangt u een mail met daarin het Pakketnummer, de zending is dan dezelfde avond online te volgen op de website van de DPD(www.dpd.nl) Binnen Nederland worden zending de volgende werkdag bij u aangeboden, bestelling die Vrijdag na 14:00 uur, Zaterdag en Zondag gedaan worden komen Dinsdag aan.

 

Verzenden grote/waardevolle pakketten

Wegens grote kans op transportschade versturen wij geen grote TV's, meubelen, high-end audio apparatuur en grote luidsprekers met reguliere vervoerders. Dit soort producten worden altijd door een speciaal transport geleverd die de waarde en gevoeligheid van deze apparatuur in acht neemt. Voor dit soort transporten geldt dat wij binnen een week proberen te leveren. In uitzonderlijke gevallen lukt dit niet binnen het aangegeven tijdsbestek en zullen wij u hierover informeren.

 

Verzenden naar het buitenland

Voor zending naar buitenland gelden andere looptijden, neem hiervoor a.u.b. contact met ons op. Ziet u het land waarnaar u uw product wilt verzenden er niet tussen staan, neem dan ook contact op om de mogelijkheden te bespreken. 

 

Levertijden

Wij hebben veel producten op voorraad en streven er naar uw bestelling zo snel mogelijk bij u te laten bezorgen. Mocht een product uitverkocht zijn of een iets langere levertijd hebben, nemen wij altijd contact met u op om een alternatief of levertijden door te spreken. 

Verzenden van pakketten tot 25 kg inclusief TV’s tot 101cm duurt binnen Nederland meestal 2 werkdagen en in veel gevallen wordt uw product de volgende werkdag al bij u geleverd.

Grote TV's, meubelen, high-end audio apparatuur en grote luidsprekers worden door een speciaal transportbedrijf vervoerd, levering van deze producten geschiedt meestal binnen 5 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen lukt dit niet binnen het aangegeven tijdsbestek en zullen wij u hierover informeren.

 

Voor op maat gemaakte meubelen geldt een levertijd van circa 4 weken, deze worden op bestelling geleverd.

 

 

Bezorging en installatie service

Bestelde producten kunt u ook door onze eigen monteurs laten bezorgen en installeren, hierbij kunt u denken aan het aansluiten en instellen van geluidsapparatuur, ophangen van tv-schermen of het plaatsen van meubelen.

De kosten hiervoor zijn afhankelijk van afstand, tijd en wat voor een werkzaamheden er moet gebeuren.

Neem hiervoor a.u.b. contact met ons op of komt u hiervoor naar onze winkel, wij kunnen dan een realistisch beeld geven van de kosten.

 

Heeft u een groter project waar u advies voor nodig heeft, schroom dan niet om contact op te nemen; wij hebben een aantal vakmensen met jaren ervaring die u kunnen voorzien van advies op maat. 

 

Wij zijn gevestigd in Arnhem en kunnen binnen geheel Nederland bezorgen, houdt u alleen bij grote afstanden rekening met hogere voorrijkosten.

Bestellingen

2e kans

Wij bieden vaak 2e kans-producten aan op de website. Dit zijn veelal producten die een keer zijn uitgepakt ter demonstratie, door een klant zijn getest of om een andere reden zijn geretourneerd. Deze producten worden door ons gecontroleerd op werking, beschadigingen en nagekeken of ze compleet zijn. Een 2e kans-product is dus EIGENLIJK EEN NIEUW PRODUCT WAT WIJ een product dat wij een 2e kans geven om iemand blij te maken.

 

Garantie

Indien uw product defect is neemt u dan contact met ons op, het product kan ter reparatie in onze winkel aangeboden worden of u kunt het aan onze reparatiedienst opsturen.
Voor televisie's groter dan 101cm geven de meeste merken aan huis service, zij maken in dat geval direct met u een afspraak voor een service bezoek.
Mocht u het juiste telefoonnummer niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag.

 

5 jaar Smits service

Op veel producten bieden wij 5 jaar service. Dit houdt in dat u na de wettelijke garantietermijn van 2 jaar contact met ons kunt opnemen bij eventuele defecten of mankementen aan uw apparatuur. Waar veel winkels na twee jaar geen service meer bieden, denken wij graag mee in oplossingen voor uw problemen. Wij kijken in alle gevallen of het product nog tegen een redelijke prijs te repareren is en of een eventueel coulance mogelijk is. Zo kijken we of er voor iedere case een passende oplossing is en u weer met plezier van uw producten kunt genieten.

 

Betalingen

De betalingen op onze webshop worden verzorgd door de firma mollie in een beveiligde omgeving.

De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar:
  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Paypal
  • U kunt tijdens de afwikkeling van uw order er ook voor kiezen het product in onze winkel te komen ophalen. In de winkel kunt u ook contant of met PIN betalen.

    Ruilen & retourneren

    Ben je niet tevreden met het product dat je hebt gekocht? Dat kan uiteraard een keertje gebeuren. U mag dan ook altijd een product ruilen of retourneren. Hiervoor gelden wel een aantal regels en uitzonderingen. Er bestaat een afkoelperiode van 14 dagen na ontvangst van het bestelde artikel. Wanneer u het product wilt retourneren kunt u het Reparatie & Retour formulier gebruiken. 

    Voor kleine pakketten tot 30kg kunnen wij u een retourlabel sturen zodat u het pakket bij een DPD pakketpunt bij u in de buurt kunt inleveren. Deze retourkosten zijn voor uw rekening en deze kosten bedragen €7,50. Grote en zware pakketten, denk hierbij aan een TV, kunnen wij op laten halen door een koerier. De retourkosten hiervoor bedragen €59,00.

    Uiteraard kunt u het door u bestelde artikel zelf bij ons in de winkel inleveren of op eigen kosten via een andere transporteur retour sturen. Als u er voor kiest het artikel zelf te versturen dient het uiterlijk binnen 14 dagen na melding bij ons te zijn aangekomen.

    Wanneer het product bij ons is aangekomen krijgt u binnen maximaal 10 werkdagen uw aankoopbedrag retour (dit is exclusief de eventuele verzendkosten).

    Voor een aantal producten geldt dat deze niet kunnen worden geretourneerd als de verpakking is geopend in verband met hygiëne, dit betreft onder andere hoofdtelefoons, oordopjes en schoonmaakmiddelen.

    Productvragen

    Werking product

    Heeft u vragen over een product dat u heeft gekocht? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Naast verkopers zijn veel van onze medewerkers ook experts op het gebied van audio en werken ze al jaren in de winkel.

    Voor vragen omtrent het aansluiten, instellen of combineren van producten kunt u dus heel goed bij ons terecht. 

    Winkel en openingstijden

    Smits bestaat al sinds 1912 en daar zijn we bijzonder trots op! Met deze leeftijd zijn we de oudste elektronicawinkel van Nederland en misschien nog wel veel verder daarbuiten. De oprichters van het bedrijf, de familie Smits, heeft het bedrijf inmiddels overgedragen, maar wij dragen de naam Smits met trots verder door de tijd. Je kunt je wel voorstellen dat er veel is gebeurd in de afgelopen 100 jaar. Gedurende die periode heeft zich een mooi bedrijf gevormd met een missie die is gericht op ons bedrijf en onze klanten. Wij bieden u kundigheid sinds 1912 en meer dan alleen een goede prijs. 

    Maandag 13:00 - 18:00
    Dinsdag 09:30 - 18:00
    Woensdag 09:30 - 18:00
    Donderdag 09:30 - 18:00
    Vrijdag 09:30 - 18:00
    Zaterdag 09:30 - 17:00
    Zondag 12:00 - 17:00

    Buiten reguliere openingstijden zijn wij ook per mail bereikbaar.

    Contactgegevens
    Steenstraat 46A
    6828 CL Arnhem
    +31264426995
    info@smitsarnhem.nl